EN

برگزاری دومین همایش شرکت‌های دانش‌بنیان ترکیه و ایران در استانبول

10 اسفند 1400

در این همایش که برای دومین بار برگزار می‌شود، نمایندگان حدود 30 شرکت از ایران و 60 شرکت از ترکیه شرکت کردند.

مهدی قلعه‌نوی رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران و پرویز کرمی، دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان این کشور و جواد معبودی فر سرکنسول ایران در استانبول نیز در این همایش که در ادامه آن خانه فناوری و نوآوری ایران در استانبول «IHIT» افتتاح شد، حضور یافتند.

افتتاح خانه نوآوری وفناوری استانبول (ریتون - تناوب)

8 اسفند 1400

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف صادرات کسبُ و کارهایِ دانش بنیان و صنایع خلاق و فناورایرانی و ایجاد شبکه ارتباطی موثر بین شرکت های ایرانی و بازار های خارجی  اقدام به راه اندازی و افتتاح خانه های نوآوری در کشور های روسیه، سوریه، چین و کنیا با نام (آی هیت )کرده است.تشکیل هاب صادراتی در کشور های دیگر به منظور گسترش شبکه ی نوآوری و فناوری ایران در جهت افزایش ارز آوری و ایجاد اشتغال, آشنا شدن دنیا با آخرین توانمندی های صنایع خلاق در ایران, تسهیل تبادلات فناورانه بین ایران از جمله ماموریت های این معاونت در ایجاد این خانه های نوآوری و فن آوری می باشد.

شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

24 و 25 بهمن 1400

به گزارش دبیرخانه کنفرانس، فراخوان تجارب مدیریتی شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه اعلام گردید.از کلیه علاقه مندان، مدیران و صاحبنظران محترم دعوت میشود خلاصه ی تجربه ی مدیریتی خود را از طریق سایت به دبیرخانه این کنفرانس ارسال نمایید

درباره ما

شرکت تناوب در سال 1366 تأسیس و به عنوان پیمانکار صنعتی فعالیت خود را آغاز نمود. طی این دوره اجرای بیش از ده ها پروژه ملی در حوزه های نیروگاهی، نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع معدنی شرکت تناوب را به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای پیمانکار عمومی ایرانی مطرح نموده است که توانایی اجرای پروژه های بزرگ از مرحله مهندسی تا مرحله راه اندازی را داراست.

صنایع ما

Group 248@2x

نفت ، گاز و پتروشیمی

ما با انجام پروژه های متنوع در حوزه نفت ،گازو پتروشیمی ، از مرحله مهندسی تا اجرا تجربه های زیادی در این صنایع کسب کرده ایم که امید واریم با استفاده از آنچه اندوختیم باعث رضایت و خشنودی ذی نفعان و ایجاد توسعه پایدار شده باشیم.

Group 249@2x

معدن

یکی از حوزه های ارزشمند و ارز آور بعد از صنعت نفت و گاز صنایع معدنی است .ما با انجام پروژه های بزرگ ملی ،که اکثر آنها در استان کرمان واقع می باشد ، توانسته ایم نظر کارفرمایان بزرگ داخلی و خارجی را به خود جلب کنیم

Group 250@2x

نیروگاه

نیاز امروز، به نیروگاه های مدرن و پیشرفته در کشور امری بدیهی است . همکاری با شرکت مپنا در استان های مشهد و فارس در حوزه نیروگاهی از دیگر اقدامات شرکت تناوب در راستای آبادانی کشور عزیزمان  می باشد.

Group 247@2x

ساختمان

ما در سال های گذشته با ایجاد واحد تحقیق و توسعه در جهت  برنامه ریزی برای ساخت مجتمع های مدرن و دوست دار محیط زیست قدم برداشته ایم .در آینده ای  نزدیک  شاهد ساخت پروژه های ساختمانی بیشتری ، در سطح ملی و بین المللی خواهیم بود.

خدمات ما

تناوب در زمان

نیروگاه سیکل ترکیبی فارس

Fars Combined Cycle Power Plant 01
1379

کارخانه طلای موته

Mooteh Gold Plant 02
1370

کارخانه کاتد و لوله مسی

DCIM100MEDIADJI_0057.JPG
1391

فاز 17 و 18 پارس جنوبی

پتروشیمی
1389

پروژه تغلیظ مس چاه فیروزه

چاه فیروزه
1397
0

TANAVOB

مدیا

پروژه های اخیر

چاه فیروزه

پروژه تغلیظ چاه فیروزه

اجرای طراحی تفضیلی ومهندسی ، تدارکات وتهیه مواد وتجهیزات داخلی وخارجی ، ساخت تجهیزات در محل ، کارهای اجرایی شامل کارهای سیویل و نصب ، آزمایش ، عملیات پیش راه اندازی ، راه اندازی و… به صورت EPCF

تجهیزات
خاکبرداری
اسکلت فلزی
0%
CE8A0453@2x

پروژه مخازن لاوان

طرح احداث دو عدد مخزن آمونیاک هریک به ظرفیت 20000 تن

مکانیکال
رنگ و عایق
سیویل
0%
asset-1@2x

پروژه فاز 14 پارس جنوبی

عمليات سیویل ، سازه ، مکانیکال و پایپینگ در نواحی OSBL و A12 و A10D (FLAR) و سیویل عمومی، برق، ابزار دقیق و مخابرات کلیه نواحی پالايشگاه فاز 14 پارس جنوبي

سیویل
پایپینگ
الکتریکال
0%